Se incarca elementele din website

Portofoliu

Proiect special Becks - BMW

In antichitate, oamenii credeau ca Universul a fost creat din patru elemente: APA, AER, PAMANT, FOC.

La fel, germanii au crezut dintotdeauna ca perfectiunea consta in simplitate. Ca si Universul, berea poate fi creata folosind doar 4 elemente: APA, MALT, HAMEI si DROJDIE.

Aceasta este putin din povestea la baza careia sta proiectul special Beck’s: berea numarul 1 in lume si masina germana numarul 1 in lume.

Absolut Media – OOH Agency, asa cum a demonstrat pana acum, aduce la Iasi, in colaborare cu marile agentii, cele mai interesante proiecte speciale ale momentului.

Proiectul poate fi vazut in luna august in zona gradinii de vara de la Palas.

Linie
Prima prisma Backlit

Client Ness, Iulie 2015

Proiectul special Absolut Media – OOH Agency, prisma backlit amplasata in cadrul Palas Shopping Center, la intrarea dinspre Moldova, a servit in luna iulie comunicarii Ness Software Engineering Services (SES), furnizor de solutii si servicii IT.

Parteneriatul pentru Centrul de cercetare-dezvoltare TiVo – Ness, lansat in februarie 2015 la Iasi, continua astfel comunicarea pe outdoor in cadrul celei mai intens circulate zone din oras, avand o expunere prin prisma backlit de peste 40.000 de unitati zilnic.

Ness Software Engineering Services devine astfel primul beneficiar al prismei backlit de la Palas, un proiect initiat, dezvoltat si implementat in premiera nationala de Absolut Media – OOH Agency.

Linie
Mesh Independentei Renault

Client Renault, Iulie – August 2015

Renault isi continua ofensiva pe piata odata cu lansarea KADJAR, primul sau crossover din segmentul C.

Locatia de mesh din Bulevardul Independentei, pusa la dispozitie de Absolut Media – OOH Agency si aleasa cu precadere de clienti pentru proiectele „gigant”, a dezvaluit, pentru KADJAR, ocazia perfecta de a impresiona. Vizualul, plin de forta si dinamism, plaseaza noul crossover la capatul unui traseu montan, arid si abrupt.

Decorul ales pentru vizualul de afis este perfect pentru outdoor: claritate si contrast, cu accente puternice de rosu, pentru a pune in valoare noul crossover Renault.

Proiectul de comunicare pentru lansarea KADJAR a oferit un concept creativ ce a putut fi perfect adaptat necesitatilor locale impuse de locatia cu cele doua fete de expunere.

KADJAR reprezinta un joc de cuvinte derivat din alaturarea a doua particule: ”KAD”, semnificand vehicul de teren pe patru roti («quad») si «JAR», ce isi doreste sa exprime agilitate si dinamism.

Linie
Proiect special Magenta One

Client Telekom, Iunie – Iulie 2015

MagentaONE este noul concept comercial pentru pachetele integrate fix-mobil adresate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor companii. MagentaONE reprezinta de fapt un concept de unificare si simplificare: factura pentru toate serviciile Telekom, punct de contact unic si magazine(One Stop Shop) in care gasesti serviciile complete ale companiei.

Prezenta noului pachet se face simtita si la Iasi, prin reteaua de panouri cu care deja ne-am obisnuit, dar si printr-un proiect special, in cadrul ansamblului Comercial Palas.

In zona de retail, Telekom a ales Iasul si Brasovul pentru a expune, pentru o luna si jumatate, cifra 1 ultradimensionata, simbolul MagentaONE. “Colosul” magenta respecta standardele de calitate ale unui proiect special destinat traficului pietonal: finisaje, materiale, dimensiuni (4×4 metri) si iluminare.

Absolut Media – OOH Agency a identificat potentialul acestei forme de comunicare si a implementat MagentaONE in cea mai importanta si populata zona de trafic pedestru din Iasi.

Linie
Mesh Independentei Lexus

Client Lexus, Iunie 2015

In outdoor, un vizual bun face cat o mie de cuvinte. Dar amplasat intr-o locatie ultracentrala si cu trafic intens, noul proiect special Lexus din Bulevardul Independentei face cat un milion de cuvinte.

Un gigant merita un loc pe masura. Dedicata noului LEXUS NX 300h, aceasta campanie impresioneaza prin puterea conceptului grafic, a gamei cromatice si a produsului promovat.

Luxury Hybrid Cars Iasi va prezinta, pe o locatie impresionanta de mesh, pusa la dispozitie de Absolut Media – OOH Agency, noua provocare a tehnologiei hybrid.

Linie
Mesh NN

Client NN Group, Mai – Iunie 2015

In ianuarie 2015, diviziile locale de asigurari, pensii si investitii desprinse din Grupul ING au dat startul campaniei de comunicare care anunta tranzitia de la ING la NN – noul nume si noua identitate vizuala.

Din aprilie, noul brand NN a fost promovat separat, in campania “Conteaza pe noi pentru lucrurile care conteaza pentru tine“.

La sfarsitul lunii mai, pe cea mai mare locatie outdoor din Iasi, pusa la dispozitie de Absolut Media, un mesh impresionant a intregit mesajul OOH al noului brand.

NN Group este o companie de asigurari si management al investitiilor activa in peste 18 tari, cu o prezenta puternica in principal pe pietele din Europa si Japonia. Istoria acestei companii a inceput in Olanda acum 170 de ani. Serviciile sale sunt oferite celor peste 15 milioane de clienti prin reteaua proprie de agenti de vanzari, banci, brokeri.

Linie
Mesh Independentei Eurotech

Client Eurotech – Bosch, Mai 2015

Eurotech, distribuitorul local de peste 16 ani al brandului german Robert Bosch Romania, a ocupat, in luna mai, cea mai spectaculoasa locatie de outdoor in Iasi, cu un proiect special cu dubla vizibilitate. Este primul proiect din Romania, de aceasta anvergura, dedicat departamentul Scule Electrice Profesionale Bosch, realizat in parteneriat cu un distribuitor local.

Mesajul acestui vizual a fost indraznet si a targetat utilizatorii de scule electrice profesionale, familiarizati cu produsele Professional Power Tools Bosch: “Sunt lucruri de care un barbat are nevoie!” si cu stilul direct in care comunica acest brand la nivel international.

Acest proiect special a fost realizat din doua vizualuri, printate pe o suprafata de mesh de peste 350 de metri patrati.

Absolut Media – OOH Agency a pus la dispozitie aceasta locatie pentru Eurotech Iasi si BOSCH, pentru a crea un proiect local la standarde specifice marilor agentii de publicitate.

Linie
Mesh HM Summer

Client Hennes & Mauritz – H&M, Aprilie 2015

Retailerul suedez de fashion Hennes & Mauritz (H&M), care detine 37 de magazine pe piata romaneasca, ne-a obisnuit deja sa expuna noile colectii pe o locatie impresionanta: mesh-ul de 400 de metri patrati de pe Strada Elena Doamna.

Summer collection by H&M are toate atuurile unei campanii de outdoor: o suprafata extrem de generoasa, target specific, un vizual clar, cu text putin si un call to action evident: lejeritate, eleganta, fashion.

Aceasta campanie a avut doua vizualuri, cu flight scurt, de doua saptamani fiecare. Cel de-al doilea vizual a promovat colectia de costume de baie H&M si noul serviciu de cumparaturi online.

Linie
Mesh BMV APAN

Client APAN Motors, Aprilie 2015

APAN Motors, dealerul local BMW, a identificat oportunitatea unei locatii ultracentrale, Bulevardul Independentei, si a creat un vizual smart, cu specific local.

Afisat pe toata perioada lunii aprilie, mesajul “Pe langa plopii fara sot, adesea am trecut, conducand cu placere” este compus din doua fete, una perpendiculara pe strada si una paralela, cu dublu impact, atat pentru traficul auto cat si cel pietonal.

Acest proiect special, cu dubla vizibilitate, a fost realizat din doua vizualuri, printate pe o suprafata de mesh de peste 350 de metri patrati.

Absolut Media – OOH Agency a pus la dispozitie aceasta locatie pentru APAN Motors, pentru a crea un proiect local la standarde specifice marilor agentii de publicitate.

Linie
Mesh HM David Beckham

Client Hennes & Mauritz – H&M, Februarie 2015

Colectia de primavara 2015 pentru barbati de la H&M il are ca ambasador pe David Beckham: “Modern Essentials – produse selectionate de David Beckham”. 

Comunicata outdoor pe o locatie deja devenita preferata de retailerul Hennes & Mauritz, aceasta campanie are toate atuurile unei comunicari eficiente in mediul urban: locatie ultracentrala, target specific, expunere pe 400 de metri patrati, flight suficient cat sa devina memorabila (2 saptamani).

Absolut Media – OOH Agency a identificat din nou, pentru marile agentii de publicitate, locatii spectaculoase, cu target extins.

Linie
Proiect special Podu Ros - Telekom

Client Telekom, Incepand cu Septembrie 2014

Absolut Media a oferit expunere maxima pentru noul brand Telekom cu cel mai mare rooftop iluminat din Iasi.

Cu o inaltime de 3 metri si o latime de 36 de metri, rooftopul magenta atrage atentia cu cei 108 metri patrati de awarness. Aceasta locatie ultracentrala cu 3 fete de expunere are vizibilitate din strada Palat spre Podu Ros si din Nicolina spre Centru. Panoul devine vizibil de la coborarea de pe podul Nicolina si marele lui avantaj este amplasarea dupa semaforul de pe Splai Bahlui, care colecteaza traficul din sensul giratoriu Podu Ros (Bucium, Socola, Nicolina, Soseaua Nationala).

Linie